שווינגר לטוקר: "אנחנו יכולים לריב על ההדלקות אבל זה לא ילך" • האזינו

דוד קליגר 3 Comment on שווינגר לטוקר: "אנחנו יכולים לריב על ההדלקות אבל זה לא ילך" • האזינו

לפני שעה קלה בתוכנית 'זמן אוויר' שוחח מנחם טוקר עם הרב יוסף שווינגר מנכ"ל המרכז למקומות הקדושים שסיפר על ההיערכות העצובה לקראת אירועי ל"ג בעומר במירון לשנה זו • האזינו

צילום: דוד כהן - פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"אין השנה אישורים וכל מיני דברים כאלה יש עבודה רציפה של משרד הבריאות והמשטרה מול החצרות עצמן" – אומר הרב יוסף שוינגר למנחם טוקר בתוכנית 'זמן אוויר' – "האתר יהיה סגור ומסוגר עם מאות שוטרים, כי יש לנו ידיעות על כל מיני גורמים שרוצים להגיע למירון בכל דרך וקודשת החיים קודמת לכל".

"בקרוב יעלה אתר אינטרנט שבו יהיה שידור רציף של כל ההדלקות, בהדלקות תהיה תזמורת ומקהלה, כרגע מדובר על שידור בשעות הערב ואני מקווה שנוכל גם לשדר בשעות הבוקר, כל הסיפור הזה עצוב לי מאוד".

האזינו:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    "כל הסיפור הזה עצוב לי מאוד" נכון עצוב מאוד שאנשים כמוך מנהלים את העניינים כחבורת לוזרים היה אפשר לעשות 100 פתרונות אם היה רצון אמיתי בפרט במצב היום שכל ישראל כולל קניונים נפתחים תלכו הביתה

  2. 2

    אולי הגיע הזמן לראות את הנושא של מירון בפרופורציה הנכונה: זה לא דאורייתא, ולא דרבנן וגם לא מנהג כל העולם. מאז ומעולם, לא היתה העליה בל"ג בעומר, ענין של כל הציבור. בטעות נוהגים לייחס את העליה בכל מחיר לירושלים, בשעה שלא היה זה אלא מנהגם של החסידים. הפרושים בירושלים, שהם היו מייסדי היישוב וחלק נכבד ממנו, לא עלו למירון, לא בל"ג בעומר, וגם לא בכל השנה, מלבד יחידים שנסחפו אחרי החסידים! לימוד עמוד בזוהר עולה ללא ספק על כל ההדלקות וכו' וכו'.

    1. אתה לומד עמוד בזוהר?